Jak zwiększyć liczbę wyświetleń na swojej stronie firmowej

Biznesy zostały ostatnio przeniesione z indywidualnych profili na strony biznesowe. Strona biznesowa ułatwia łączenie firm z ich pracownikami oraz udostępnianie tym pracownikom identyfikacji biznesowej, członkostwa i działania w imieniu firmy w serwisie.

Od momentu uruchomienia, strony biznesowe zostały zaprezentowane w katalogu firm i agencji tłumaczeniowych, dodane do profili pracowników oraz połączone z innymi miejscami w serwisie.

Jak Twoja firma może zwiększyć liczbę wyświetleń swojej strony biznesowej?

Oto kilka działań, które Twoja firma może podjąć, aby uzyskać więcej wyświetleń.

Członkostwo w biznesie

Katalog biur tłumaczeń i firm zwraca wyniki wyszukiwania w oparciu o poziomy członkostwa, a następnie osoby nie będące członkami. Członkowie Enterprise pojawiają się jako pierwsi, następnie firmy plus, a potem standard. 40.000+ firm nie będących członkami jest zwracanych po członkach biznesowych. 

 

praca

 

Połącz swoją Niebieską Tablicę

Niebieska Tablica jest ważnym narzędziem zarządzania ryzykiem dla dostawców usług językowych od 2001 roku. Firmy są umieszczane w katalogu w oparciu o Twoją ocenę Blue Board - a te, które nie płacą są karane.

Kompletne dane biznesowe

Osoby przeszukujące katalog firm mają możliwość filtrowania wyników według języków, branż, usług i krajów. Dodanie wszystkich istotnych informacji na swojej stronie pomoże w wynikach wyszukiwania. Wypełnij je wszystkie, szczególnie informacje takie jak logo i strona internetowa, które pojawiają się na stronach profilu i zachęcają do kliknięcia.

Jeśli jesteś potwierdzonym pracownikiem firmy, ogólny ranking dla Twojej firmy pojawi się poniżej filtrów wyszukiwania. 

Dodaj specyficzne dane

Rozważ wprowadzenie tylko informacji specyficznych dla specjalizacji Twojego biznesu. Kiedy szukasz partnera, większość firm chce wiedzieć, że jesteś ekspertem w danej dziedzinie.

Bądź aktywny 

Im bardziej aktywny jest Twój biznes, tym więcej linków będzie prowadziło do Twojej strony. Kilka przykładów: Zamieszczaj oferty pracy, wysyłaj wiadomości do lingwistów, proś o wpisy na Twojej BlueBoard, przekazuj opinie tłumaczy poprzez Willingness to Work Again (WWA)

Zidentyfikuj swoich pracowników

Firmy, które zatrudniają więcej pracowników, będą miały wyższą pozycję w rankingu, a ci pracownicy przyniosą więcej linków i aktywności na Twojej stronie.

 

Autor

Redakcja wytlumaczone.pl